Sabtu, 18 Julai 2009

"Alamilah REVOLUSI Kesihatan & Pendapatan"
SIHAT | CERIA | KAYA


Dengan hanya meminum jus yang enak & lazat, kemudian ajak orang lain minum, boleh dapat keuntungan berpanjangan di luar jangkaan. Pendapatan boleh menjangkau dari RM500 hingga RM3,000 seminggu.

MUDAH & MENAKJUBKAN!
Sesiapa saja adalah dipelawa menyertai kami utnuk menggalakkan rakyat Malaysia hidup sihat & ceria walaupun di dalam keadaan kegawatan ekonomi sekarang. Falsafah kami adalah SEMUA ORANG MAMPU BELI, SEMUA ORANG MAHU SIHAT, SEMUA ORANG INGINKAN PENDAPATAN.

Golden Hope Food & Beverages Sdn Bhd (GHFB)
Ladang buah jambu batu merah (pink guava) terbesar di dunia dengan keluasan 1,250 ekar terletak di Sitiawan, Perak. Sime Darby dengan anak syarikatnya GHFB semenjak tahun 2006, telah memasarkan 15% pengeluaran jus jambu batu merah (pink guava) ke seluruh dunia. Produk ini telah diterima baik di Eropah, Amerika Syarikat, China, Australia, Jepun, Korea, Singapura dan Malaysia.

PINK GUAVA
Kaya dengan serat (fibre), Vitamin C, Vitamin A, Protein, Iron, Magnesium dan banyak lagi. Jus ini telah mendapat pengiktirafan MS ISO9001:2000 sejak 1991, Sijil HALAL oleh JAKIM sejak 1998, SGF IRMA Approved Supplier sejak 2004 & Sijil Skim Amalan Ladang Baik Malaysia oleh Jabatan Pertanian Malaysia.

Dengan hanya bermodalkan RM130 (seumur hidup), anda boleh menjana pendapatan yang tidak pernah anda fikirkan, tetapi ianya telah TERBUKTI. (Tambahan kos penghantaran : Sem. M'sia RM10 / Sabah & Sarawak RM20)


Sistem ini sangat unik & secara automatik mencipta sebuah mekanisme serta sinergi bahawa setiap pengguna Sunrise Guava Juice ini, adalah juga pengedar. Dengan sistem mudah ini, pengguna/pengedar cuma AJAK ORANG LAIN MINUM, dan akan mendapat keuntungan yang berterusan.

MUDAH dan TELAH TERBUKTI! Dengan hanya bermodalkan RM140 (seumur hidup), anda boleh menjana pendapatan yang tidak pernah anda fikirkan. (Tambahan kos penghantaran : Sem. M'sia RM10 / Sabah & Sarawak RM20) atau nak tau lebih lanjut, hubungi:-
Ani : 016-3049871
| Email : pinkguava80@gmail.com
Jazmina : 016-8586090
| Email : jumaliacheque77@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan